Oferta

W ciągłej sprzedaży posiadamy pełną gamę pomp wspomagania układu kierowniczego do samochodów osobowych i dostawczych.

Pompy wspomagania oferujemy w 2 wariantach, nowe i profesjonalnie zregenerowane firm ZF, LUK, DELPHI, KYB, SAGINAW, TRW, KOYO.

Historia

Zasada dwukomorowej skrzydełkowej pompy wspomagania ze zintegrowanym regulatorem przepływu i zaworem ciśnienia wykorzystano po raz pierwszy w samochodzie Oldsmobil w roku 1925. Ta zasada konstrukcyjna – stale ulepszana – doskonale się sprawdziła i jest stosowana na całym świecie!

Zasada działania

Ze względu na zasadę działania, pompy wspomagania zużywają się w bardzo niewielkim zakresie. Istotnym warunkiem ku temu jest zapewnienie właściwego napełnienia olejem i jego kontrola. Oprócz kontroli szczelności połączeń należy sprawdzić funkcjonowanie pompy zgodnie z przewidzianymi terminami przeglądów. Przy ewentualnych problemach lub usterkach należy zawsze wymieniać kompletną pompę.

Konstrukcja pomp do pojazdów użytkowych pozwala na optymalne wypełnienie komory zasysającej przy zachowaniu dużej wydajności oleju. Płytki boczne pokryte specjalnym materiałem, zapewniają w długim okresie eksploatacji idealne właściwości poślizgowe. Pompy zachowują wysoką sprawność również przy dużym ciśnieniu oraz ekstremalnych temperaturach.

Ciśnienie pracy do 180 bar, duża sprawność, cicha praca, niewielkie skoki ciśnienia, mały pobór mocy, długi czas eksploatacji przez odciążenie łożysk, mały ciężar i większy zakres temperatury pracy od -40°C do +135°C.

Regeneracja

Profesjonalna regeneracja pomp wspomagania układu kierowniczego przeprowadzana jest w naszej firmie w oparciu o najsurowsze procedury i techniki naprawcze stosowane przez producentów pomp wspomagania.

Dysponujemy parkiem maszynowym, wiedzą i doświadczeniem wykorzystywanym do regeneracji pomp. Do naprawy, regeneracji wykorzystujemy tylko oryginalne części lub wysokiej Klasy zamienniki.

Pompy wspomagania układu kierowniczego zbudowane są z korpusu, rotoru wraz z łopatkami oraz zaworu regulującego przepływ i ewentualnie zbiornika. Wszystkie elementy pompy po zdemontowaniu i oczyszczeniu podlegają dokładnej kontroli. Elementy zużyte są wymieniane, a obudowa poddana właściwej obróbce. Po złożeniu, pompy poddawane są testom jakościowym odpowiadającym standardom pierwszego montażu.

Jakość i wykonanie zregenerowanych pomp układu wspomagania kierownicy nie odbiegają jakością i trwałością od części nowych.