Oferta

Najważniejszy jest klient

Zawsze wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, czego dowodem jest bardzo wysoki poziom obsługi klienta oraz serwis po sprzedażowy i gwarancyjny

W ciągłej sprzedaży posiadamy przekładnie kierownicze regenerowane i nowe do samochodów osobowych i dostawczych, firm ZF, KOYO, SMI, TRW, DELPHI

Oferujemy regenerację usługową w przypadku braku dostępności wyrobów gotowych na magazynie. Usługa regeneracji trwa do 48h, możliwość kompleksowej usługi wymiany w naszym warsztacie.

Atrakcyjna oferta cenowa

 

Atrakcyjna oferta cenowa - dzięki zwrotowi uszkodzonego podzespołu.

Zwracana, wymontowana część musi być odpowiednikiem zakupionego towaru.

Przyjęta może zostać tylko część kompletna, nie rozłożona na elementy składowe, bez uszkodzeń mechanicznych, powypadkowych. Zgodnie z przepisami o ochronie środowiska rdzenie należy zabezpieczyć i zapakować tak, aby nie zanieczyszczały środowiska, z wymontowanych przekładni i pomp należy usunąć pozostały w nich czynnik roboczy olej.

Budowa

Przekładnia kierownicza służy do zapewnienia odpowiedniego przełożenia kinematycznego i dynamicznego oraz odpowiedniej charakterystyki sprawności mechanizmu kierowniczego. Przekładnia ta musi odznaczać się niezawodnością, a jej konstrukcja musi umożliwić regulację luzów powstających wskutek zużywania się współpracujących powierzchni. Istnieje wiele odmian przekładni kierowniczych, które różnią się między sobą w sposób zasadniczy.

Klasyczny system wspomagania hydraulicznego składa się z zasobnika płynu roboczego, pompy napędzanej przez silnik samochodu, układu sterującego uruchamianego kołem kierownicy i siłownika współpracującego z mechanizmem zwrotniczym.

W samochodach ciężarowych i autobusach przekładnia kierownicza ma przeważnie konstrukcję śrubową. Uruchamiany kierownicą rozdzielacz sterujący reguluje ciśnienie oleju (stosownie do szybkości ruchów kierownicy) i kieruje go, w zależności od kierunku skręcania kół, na jedną lub drugą stronę tłoka. Ciśnienie oleju przesuwa tłok i tym samym uruchamia połączone z nią drążki kierownicze w czasie obracania koła kierownicy. Po zatrzymaniu się kierownicy ciśnienie hydrauliczne staje się jednakowe po obu stronach tłoka. Układ po wykonaniu skrętu umożliwia też samoczynny powrót kierownicy do pozycji neutralnej.

W samochodach osobowych, dostawczych znajdują zastosowanie przekładnie zębatkowe ze wspomaganiem hydraulicznym. Listwa zębata połączona jest w nich z tłokiem przesuwającym się w cylindrze siłownika o dwustronnym działaniu. Zależnie od kierunku skręcania kierownicy płyn roboczy o płynnie regulowanym ciśnieniu doprowadzany jest na jedną lub drugą stronę tłoka, a decyduje o tym obrotowy zawór sterujący, połączony z zębnikiem.

Regeneracja

Przyjmując przekładnie do regeneracji zobowiązani jesteśmy do jej dokładnej weryfikacji. Począwszy poprzez demontaż, dokładne mycie, poddanie obróbce powierzchni współpracy części składowych i ostatecznie procesowi przywracania parametrów technicznych.

Regeneracja przekładni kierowniczych, w uproszczeniu, polega na odbudowie właściwości mechanicznych poprzez naprawę elementu.

Regeneracja obniża nie tylko koszty, ale i oddziaływanie na środowisko.

Proces regeneracji powinien zapewniać osiągnięcie parametrów i własności jak najbliższych produktowi nowemu, w szczególności dotyczy to zespołów, od których zależy bezpieczeństwo użytkownika. Dlatego też niezbędnym jest zapewnienie jak najdokładniejszego procesu regeneracji - naprawy. Do regeneracji trafiają zespoły nie tylko z uszkodzeniami spowodowanymi zużyciem się części eksploatacyjnych, ale również i części uszkodzone na skutek działania różnorodnych przeciążeń, odkształceń, zmian strukturalnych zaistniałych w związku ze zmianą środowiska pracy.

Regenerowanym przekładniom kierowniczym TOMAG można ufać, ponieważ są odnawiane do standardu identycznego ze standardem nowych przekładni i sprzedawane z gwarancją.

Innowacyjność i niezawodność

Przede wszystkim bezpieczeństwo

Gwarancja jak dla nowych produktów